70

2013.02.23. 13:05

Jó volna megélni ennyi évet, de szkeptikus vagyok, nem csak az életvitelem miatt, hanem az országos és egyetemes jövőkép nélküliség okán is.
Jó volna ennyi hónapot nyaralással tölteni - hogy ne legyek nagyra vágyó... - életem hátralévő részében.
Jó volna összesen ennyi napot áldozni egy El Camino-ra és egy útra San Giovanni Rotondo-ba, mert biztos felejthetetlen lenne.
Jó volna három napból ennyi órát azzal tölteni, akivel szeretnék... 
Jó volna ennyi percet szánni egy jó reggeli futásra. 
Jó volna elszámolni eddig minden egyes hülyeség előtt, amit épp el fogok követni, legyen az az élet bármely területe.
Jó volna lefogyni ennyi kilóra. Vagy ha nem, hát 80-ra...
Jó volna egy idő után ennyi guriga kamatából éldegélni. (de ha nem, azt is túlélem)
 Jó volna ennyi csinos, izgató hölgy társaságán túl lenni házasságig. (de ha nem, hát ezt is túlélem)
Jó volna ennyi országba eljutni. 
S legvégül:  Jó volna... Jó, hogy ma hetvenedik napja nincs közöm a szerencsejátékhoz. Ilyen talán 2001 óta nem volt. Ez és csak ez az egyetlen hetvenes szám a fentiek közül, amelyik alapja lehet a többi megvalósulásának. 

Ha Isten is úgy gondolja, akkor március elején akár már el is indulhat a fél éves újjászületés. Az év hetvenedik napján :)

70. Én így szeretlek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ketesfelgol.blog.hu/api/trackback/id/tr805100021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabi1980 2013.02.24. 20:38:20

Taps! Gratula. Voltam már 70 napos és remélem leszek is. Nem akarom siettetni ha kell el jön majd az idő. Sajnos egy kényszeres szerencsejátékos nem a türelméről híres :)). Én is mindent rögtön akarok.Jó dolog az El Camino két barátom is volt már ott.Biztos nekem is jó lenne de sajnos én nem fogok eljutni oda legalábbis most tuti. Szeretnék én is testileg és lelkileg megtisztulni egy kis időre... Most a hitemet kellene megerősíteni sajnos nehezen megy pedig anélkül nem fogok elérni semmit azt is tudom.Nagyon elszúrtam az életem mert jól kerestem jó munkahelyem volt mindenünk meg volt amíg nem lettem kényszeres játékos. Most csak a hitelek vannak meg a napjaim száma amit tudok számolni. Hálás lehetek merz a családom még mindig mellettem van meg az igaz barátok akik nem ítélnek el azért amilyen vagyok.Remélem egyszer mindenki megbocsált nekem és újra egy tiszta boldog életet élhetek de ezért még sokat kell tennem! Meg kell bocsájtanom magamnak és nem a bűntudatban élnem! Neked barátom kitartást csak a mai nap! Öllelek Szabi

Eric di Gascoigne 2013.02.25. 13:05:26

Drukkolok, hogy össze jöjjön! Nekem annyiban más, hogy a játékra kiugrási, pénzszerzési lehetőségként tekintettem. És nekem már senki nem fog megbocsájtani a régi életemből. 3 ember már megtette és ők végig velem vannak. De több nincs és nem is lesz. Ez azért elég lelombozó. Az Út nekem sem most lesz, fél év kell önmagamat rendbe hozni, aztán sztem 1 év az életem rendberakásához, ami főleg anyagi természetű. Utána talán... Kitartást mindnyájunknak! (ha valamit, a napok számát nem tudod siettetni úgysem)

szabi1980 2013.02.25. 14:52:41

Én úgy gondolom a kényszeres játékosok többsége mind pénzszerzési lehetőségként tekint a szerencsejátékra. Tudod hányszor álmodoztam meg így is gondoltam hogy én a sportfogadásból fogok megélni??? Csak ez járt a fejemben.Játszok napi 2-3 órát nyerek vagy 50 ezret mindent megveszek utazgatok én vagyok a király! Nagyképű voltam amikor pénzem volt mert az elején nyertem de aztán eluralkodott rajtam a függőség és onnan már nem volt visszaút és már nem is lesz mert ilyen vagyok! Nem csak az a célom hogy ne játsszak(most az jelen pillanatban) hanem az is hogy jobb ember legyek mint most vagy akAr mint a játék előtt voltam. Sok hibám van amin lehet és kell is változtatnom hittel akarással.A napokat nem tudom és nem akarom siettetni. Minden nap egy kicsit tAvolabb a múlttól józanul. Sorstársad Szabi
süti beállítások módosítása