Nyolcaddöntők

2013.02.13. 22:10

Napközben a munkahelyen nagyon vidám hangulat termett, jó ideje nem nevettem magam könnyesre. Nem nagyon volt rá okom...
Ma láttam két eredményt is. 1-2; 0-3. 3-3 gól két BL meccsen. Délutánra elkapott a pénzszerzés vágya. A logika adott volt: a Real és a MU lő 1-1 gólt s valaki még egyet bepasszíroz. A Doneck biztos lő otthon kettőt, a Dortmund meg legalább egyet. Így meg is van a 3-3 gól. 1,73 x 1,55 = 2,68. Felrakok egy tízest és már nyerek is szűk 17 ezret. A pénzt már a zsebembe raktam.
Aztán leültem és végre elkezdtem gondolkodni, ami ilyenkor sosem volt jellemző. Két ember mindent megtesz értem én meg szembeköpöm őket? A szerdai a 60. tiszta napom s eldobom, így szembeköpve magamat? Valószínű elvesztek 10.000 Ft-ot és szembeköpöm a munkaadómat?
Hát nem. Gyorsan visszaraktam a pénzt a helyére s annyit mondtam magamban: "most mi győztünk Uram s a Kísértő vesztett!" Nagyon jó érzés, bár ott van az emberben, hogy lehet egy jó pénzszerzési lehetőséget hagytam futni. Lehet. De nem biztos. Márpedig fogadni csak biztosra érdemes (még ha úriember biztosra, ugye...). De a fogadásban nincs biztos!

A lényeg: a mai nyolcaddöntőket én nyertem!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketesfelgol.blog.hu/api/trackback/id/tr635093699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása