Hiányzol...

2013.02.15. 21:06

Már egyhuzamban harmadik napja írok. Skandalum. Meg sem néztem az EL meccsek eredményeit. A győzelem mámora a kísértés felett ennyire kitartana? Ráadásul újabb vidám percek értek a munkahelyemen. S ha tudtam volna mi vár még rám…
Álmodozásaimban gyakran szerepel, hogy kapok egy üzenetet. Benne csak ennyi: „Hiányzol…” De tudom, hogy ez vágy csupán s nincs valóságalapja. Ma viszont mégis kaptam egy szelet Hollywood-ot. Szóban hallhattam. S egy csókkal kísérve. Teljes összevisszaság. Mert tudom, hogy még ha tényleg így is érez, nincs semmi esély ezt meglovagolni és esetleg reneszánszomat követően újragombolni. Mert a környezete miatt sosem lenne esélyünk együtt. Ők már joggal elástak engem. És Neki fontos, hogy mások mit mondanak. S úgyis ki fog halni belőle ez az érzés is, mert talál majd valakit. De a francba is, nagyon jó volt hallani. És érezni. Hogy miért egy-egy szakítás után jövök rá, hogy hogyan kéne, hogy kellett volna az adott lány felé fordulni, én nem tudom…

Hogy ennek mi lehetett az oka? E találkozásnak, eseménysornak? Őrület…


A bejegyzés trackback címe:

https://ketesfelgol.blog.hu/api/trackback/id/tr745093720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása