Bálint napja

2013.02.14. 16:28

Kizárt, hogy csupán a szenvedélybetegek sajátja lenne a fantáziálás, képzelődés. Amikor az ember elképzeli magát mindenféle szívet-lelket melengető szituációban. Amik csak filmekben vannak, de például az én életemben soha. Na ezért "kell" álmodoznom ezekről. A leggyakoribbak egyes szituációk volt barátnőkkel, barátokkal. Olyanok, melyekből kiderül, hogy nekik is fontos voltam valaha - legalább képzeletben. De sajnos korábbi életem szereplői nem olyanok, akik esetleges talpra állás után képesek lennének őszintén összeborulni velem. E képzelgések non plus ultrája egy a reneszánszomat követő hazatérés. Ahol titokban, meglepetésként összegyűlik sok barát (volt barát...) és még valaki. Mindenki mondana a maga stílusában valami kedveset s én könnyezve, átölelve válaszolnám nekik: köszönöm. Az esélye, hogy ez az álom nem jön be 1,05-ös oddsú (ment már el ilyen is, de ez tuti tipp...). Lefekvéskor sokat álmodozom ilyenekről és így is alszom el (ezalatt meg álmodom minden áldott éjjel elalvástól ébredésig). Érdekes és szomorú.
S a cím? Este hazafelé a metrón jó volt látni a sok párt. Vibrált a levegő tőlük. Csinos lányok, elegáns fiúk kézenfogva, csókok között. El is keserített, de fel is villanyozott. Előbbi azért, mert most nincs kivel átéljem, utóbbi pedig mert ez is a talpra állás egyik fődíja: esély egy ép kapcsolatra.
Még valami. Reggel megnéztem mi lett a két BL meccs. 2-2 és 1-1, tehát nem nyertem volna, mert a Real meccsen nem volt 3 gól. Mintha nyertem volna 50 rugót! Fantasztikus érzés volt.   


A bejegyzés trackback címe:

https://ketesfelgol.blog.hu/api/trackback/id/tr945093713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabi1980 2013.02.22. 21:02:02

Ne keseredj el lesz normális kapcsolatod de ahoz fel kell építened újra önmagad! Nálunk a feleségemmel mostanában úgy éltünk mint két idegen. Én úgy viselkedtem mint egy tébolyult. Most amióta nem játszom 7.ik napja azóta rendeződni látszanak az otthoni dolgok de rengeteg kiadásunk van ami még sok kellemetlenséget fog okozni. A multkor elgondolkodtam azon hogy milyen ember vagyok akkor amikor játszom! Egész nap nem adtam a gyerekeimnek enni a multkor amikor játszottam. Józanul elsírtam magam akkor meg nem érdekelt csak a játék. Most újra meg kell szeretnem önmagam és őszintènek kell lennem magamhoz anélkül nem fogok felépülni!

Eric di Gascoigne 2013.02.23. 13:14:07

@szabi1980: Köszönöm a bíztatást! Nyavajoghatok én itt jobbra-balra, de egy családapaként hatványozottan nehezebb lehet az egész, amiről elképzelésem sem lehet. Nem is tudok sok okosat mondani Neked, csak kitartást és erőt kívánok! A 7 zseniális! Anélkül sem a 8, sem a kilenc sem a 9000 nem jön össze soha. Mindent bele!!

szabi1980 2013.02.24. 17:36:17

Szia! Köszi a biztatást. Nagyon nehéz főleg úgy hogy néha még mindig nézem az eredményeket a sportfogadási oldalakat. Sajnos nap mint nap hallom az eredményeket híreket rádióban tv ben. De nem lehet elbújni ezek elől együtt kell élni és egy értelmes elfoglaltságot kell találni. Újra a sportolás mint régen. Én is úgy érzem kevés vagyok a GA hoz a megfelelési kényszerem ott is előjött. Sok barátot szereztem de a szponzorom sokat követelt vagy én voltam túl kevés nem tudom. Vissza fogok menni de nem tudom mikor. Megpróbálom egyedül ami nagyon nehéz de nem akarok többet játszani mert belehalok. Mindent elvettem a gyerekeimtől sok idő kell amíg vissza tudom adni legalábbis az anyagi részét. Az idő ami a legfontosabb azt soha nem tudom visszaadni! Kitartást Neked. ma van 9 ik tiszta napom! Szabi
süti beállítások módosítása