Kezdő sípszó

2013.02.04. 10:46

Hirtelen ötlettől vezérelve a világvége utáni 45. napon, 2012. február 4-én elindult a blog. Ollé. 

Húszas évei vége felé járó, barátait, kedveseit, munkáit, pénzét, becsületét, megbízhatóságát, sosem volt önbizalmát és sok-sok időt elveszített legényről lesz szó. Akár mondhatnám azt is, hogy mindent és mindenkit elmartam magam mellől. Mondhatnám, de nem mondom. Mert a családom még mindig velem van. Akárcsak a hitem. Istenben. A velem kapcsolatos (pozitív, negatív) események jótékony formáló erejében. És velem van az ép emberré válás vágya. Pont ma fogalmaztam meg magamnak a veszteségekkel kapcsolatos tételmondatot: csak a pótolhatók hagyják el az embert a bajban. Értük így nem is kár hosszú távon. Szerintem ezt nagyon fontos az embernek elhitetnie és tudatosítania magában, különben az adott emberek hiánya megőrjít és hátráltat az előrehaladásban.
Egyelőre ez így pont elég is. Egyelőre.  


A bejegyzés trackback címe:

https://ketesfelgol.blog.hu/api/trackback/id/tr525093678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása